יום רביעי, 31 בינואר 2018

הלוקים החדשים של חברת נגב

בלבול, עומס, חוסר אונים, הרגשת מועקה ועוד ועוד 
אלו בדיוק ההרגשות שמרגישים הרבה מהאנשיןם / נשים שמגיעים אלי לפגישת הכרות על תהליך האימון איתי, אלו גם תחושות שמרגישים רוב האנשים רגע לפני שהם משפצים את הבית
שבוע שעבר הוזמנתי להשקת מתחם הקונספט המחודש של חברת נגב בסניף הדגל שבבני ברק. המתחם, ששודרג עיצובית באופן חסר תקדים, משלים את המהפך התדמיתי של המותג ואת התעוררותו לחיים חדשים, תוססים ומלאי עניין ותוכן. המהלך האסטרטגי, אותו מובילה מאיה גרינפלד סמנכ"לית השיווק של קבוצת נגב מלווה גם במיתוג ובאתר אינטרנט מחודשים ועדכניים כמו גם קמפיין טלוויזיוני.
  


התהליך החל עם רכישתה של החברה על ידי קרן ויולה וקבוצה ברשותו של יריב לרנר והונע במהירות שיא של כשמונה חודשים בלבד.
כיום, עומד בראש החברה המנכ"ל אורי גלבוע המוביל אותה בדרכה החדשה והמרתקת לשינוי כללי המשחק בסצנת העיצוב המקומית.

חווית קנייה ייחודית - מתחם קונספט חדש ומרתק

נגב חרטה על דגלה ללמוד את מגמות העיצוב ולדאוג להביא ללקוחותיה את העיצובים העדכניים והנכונים ביותר לבית. כחלק מתפיסת עולם זו, נגב משיקה מתחם קונספט חדש ומרתק ברחוב הלח"י, אשר ייתן מענה לקהל הרחב והקהל המקצועי ויעניק להם חווית ריגוש חדשה בעולם עיצוב הבית. מתחם הקונספט מציע לצרכנים תפיסת עיצוב ושירות חדשה, המאפשרת לכל אדם בישראל לבחור לעצמו את הלוק המושלם עבורו שיהפוך כל חלום למציאות בעת שיפוץ ועיצוב הבית.
המהפך המהותי במתחם הקונספט, הוא תולדה של ראייה עיצובית עכשווית ורעננה תחת המסר JUST ARRIVED.







 "הרעיון העומד מאחורי עיצוב האולם, אותו הגינו יחד עם המעצבת דפנה קסטיאל, הוא יצירת חללים בצורת קופסאות קונטיינר שכמו מגיעות כל הזמן מהנמל ונפרקות באולם ללא כל דיחוי. האווירה הנוצרת היא של סיפוק מתמיד של סחורה חמה הכוללת את מיטב המוצרים שהינם בגדר המילה האחרונה והטרנדית ביותר הקיימת בתחום" אומרת מאיה גרינפלד סמנכ"לית השיווק של קבוצת נגב. "אופן הצבת הקונטיינרים באולם עוזרת ללקוח ומעניקה לו כלים למצוא את הסגנון המדוייק המתאים לו מתוך השפע הקיים תוך שאנו מנווטים אותו למקום מבטחים המשקף את הטעם והסגנון האישיים והייחודיים לו" מוסיפה גרינפלד.

על מנת לשמור על רמה גבוהה של עניין, מבטיחים בנגב שאמנם חלק מהקופסאות יהיו קבועות ויכילו את חמשת הלוקים המובהקים המגדירים את השפה החדשה והחדשנית של החברה, אך אחרות ישמשו כקופסאות פופ אפ והתצוגה בהן תוחלף ותשתנה לעיתים קרובות. בנוסף, קופסא אחת תהייה מיועדת לשמש כגלריה לתערוכות מתחלפות בה תשתנה התצוגה מעת לעת ותכלול פריטי אומנות ועיצוב של סטודנטים, מעצבים צעירים, אומנים וכו.
   




 חמשת עולמות העיצוב, או הלוקים הנכונים לעכשיו, מהווים כלי של נגב המאפשר לה לעזור ללקוחותיה למצוא מהו הסגנון העיצוב אליהם הם מתחברים ולהציג להם את "המתכון" המושלם המפרט אילו רכיבים בדיוק מרכיבים את הלוק אשר בחרו.

כדי להגיע ללוקים הנבחרים, מומחי נגב בשיתוף משרד לייעוץ אסטרטגי "ג'ייקוב פרס" וטרנדולוגית מבית
WGSN יצאו למחקר מקיף אשר הוביל לבסוף לזיקוק וניסוח של חמישה "לוקים" נבדלים, שכל אחד מהם מאפיין סגנון חיים וסגנון עיצובי, ומספק השראה למעצבי פנים, לאדריכלים, וללקוחות הפרטיים.

ראוי לציין כי לא כל 5 הלוקים שנבחרו, הם סגנונות חדשים בעולם העיצוב, אך נגב השכילה לזקק כל אחד מהלוקים ולתרגם כיצד הם באים ויבואו לידי ביטוי היום ובשנים הקרובות.

הלוקים הנבחרים:
הלוק המינימליסטי| היופי בפשטות
לוק המבוסס על זוויות מעוגלות, מגע קטיפתי, יוקרה בפרטים הקטנים ולבן על לבן.
בעונה הקרובה נראה את הטרנד המינימליסטי מתפתח בכיוון של רכות וחמימות מזמינה, בצבעוניות פסטלית, אוורירית, טקסטיל באריגים רכים ואביזרים מעוגלי פינות, המרכיבים סביבה נעימה ומאפשרת לטקסי היום- יום ולהרגלי הטיפוח האישיים.

הלוק התעשייתי | נגיעות רכות במראה קשוח
פינות מעוגלות לצד ברוטליזם רך, הרכבים חדשים, מתכות חדשות ונגיעות של צבע.
הלוק התעשייתי החשוף והמפוספס, נמצא בשטח כבר זמן מה ואין לו כל כוונה להעלם. בעונה הקרובה, צפוי הלוק לקבל תפנית מעניינת, לאבד מקשיחותו ולהיפתח לסממנים של נשיות ויצירתיות.
חומרי בנייה אופייניים כמו בטון חשוף, יתרככו באמצעות שילוב של טונים בהירים וחמימים, חומרים חדשים וצבעוניים שמקורם בעיקר במחזור פלסטיק וחומרי גלם, ינקדו את פני השטח והצורות המעוגלות יאזנו את המראה התעשייתי הקשוח.

הלוק הקלאסי | רומנטיקה כפרית לצד תחכום אורבני
מראה על זמני, אלגנטי ונינוח, המשלב אלמנטים תקופתיים – רומנטיות כפרית עם תחכום אורבני, רצפה דרמטית, חומרים עשירים וצבעי שחור לבן דרמטיים.
הלוק הקלאסי נוסך תחושת ביטחון וביתיות בעידן שבו הגבולות משתנים, חלקם מתמוססים ומאפשרים מעברים בין תרבויות וסגנונות חיים וחלקם דווקא מסתגרים ומחפשים סממנים מבחינים חדים יותר.
הלוק הקלאסי שואב השראה מהסגנון האירופאי המוכר של תחילת המאה ה- 20- נגיעות של היסטוריה באיכות חיים מודרנית. הוא מאפשר לשלב אווירה של שלווה כפרית בדירה עירונית ומראה אורבני רב שכבתי בבית פרטי.
המתח בין הסגנונות יוצר את הלוק המדויק והעדכני ביותר.

הלוק הגרפי  |  תעוזה גיאומטרית
שילוב רב גוני של ישן וחדש, יוקרתי וצעיר, רטרו ושיק פוסט מודרני. לאוהבי הצבע והשפה הגרפית.
הלוק מאופיין בשילובים של דוגמאות גיאומטריות, בצבעוניות והרכבים גרפיים מפתיעים, משדרים גישה קלילה, חיובית ואופטימית לחיים.
בלוק זוויות חדות וצורות אמורפיות, אנלוגי ודיגיטלי – בהשראת תנועות עיצוביות פורצות דרך משנות ה- 80-70-60, ממפיס ומילאנו, פופ ארט אמריקני ועיצוב סקנדינבי.

לוק המסעות | קול קורא לנדוד
שילובים אתניים וחזרה לטבע בשילוב של משטחים מהטבע ומוטיבים ידניים.
בעולם של ריבוי מסכים, כאשר רבות מהחוויות שלנו מוקרנות ואינן מוחשיות, מתעוררת מחדש המשיכה לטבע, לחוויה, לאקסטרים.
כיום, אנו חשופים יותר מתמיד למידע ולהיכרות עם תרבויות מרוחקות. הגלובליזציה פתחה בפנינו את האפשרות להכיר ולהיטמע בחברה אנושית רחבה, אך יחד עם זאת, טשטשה את ההבדלים והיא מאיימת להכניע את התרבויות שלא ייטמעו במכבש הכלכלי. במקביל, תרבות הפנאי והאפשרות לנסוע בעולם, להיחשף למקומות חדשים וללמוד ממנהגיהם של בני אדם בכל קצוות תבל. הטרנד הנפלא של מסעות בעולם, ריבוי האפשרויות לחקור ולגלות עולמות – מושך אותנו לבחור מהעושר הססגוני, האתני והתרבותי, של כל התרבויות והחברות שבעולם. אנו כבר לא אוספים מזכרות קטנות, אלא מפנימים ומאמצים לליבנו את אותם מרכיבים שיהפכו את סביבתנו הביתית לייחודית ולאישית יותר.


נגב בחרה לעלות עם קמפיין פרסומי בכיכובו של השף "שגב משה" המייצג את ערכיי נגב:
מחד : נגישות, ישראליות, גובה העיניים ומאידך, חדשנות, ואסתטיקה.
הקמפיין בא להמחיש את העובדה שאם מקבלים מתכון טוב (הלוקים) ורכיבים הנכונים (מוצרים) , משימת עיצוב ושיפוץ הבית הופכת לקלה יותר, נעימה יותר, ונוחה יותר.
השף שגב ממחיש מבחינת נגב את ההתייחסות להרכבת עיצוב הבית כהרכבת מתכון. בשיטת 5 הלוקים- מתכון פשוט לעיצוב הבית.


 

אין תגובות:

פרסום תגובה