יום שבת, 25 בנובמבר 2017

לטייל בירושלים וללון באיביס, IBIS Jerusalem

סיני, צרפתיה, יפני, ישראלית וערבי נפגשים..............
לא זאת לא התחלה של בדיחה, זה מה שקורה בשעה 18:00ב happy hour במלון IBIS החדש בירושלים....

אז כן, בעקבות עלייתה לארץ, סוף סוף, של רשת המלונות ACCOR  ופתיחת המלון  IBIS במרכז ירושלים הוזמנו לשהות ולסקר ....ונסענו לחופשה בירושלים, כן חופשה של ממש ולא רק להגיע לכותל או לשוק מחנה יהודה או לבקר במוזיאון לכמה שעות- נתנו לעצמנו יומים של תיירים בעיר - וכתיריים מה שהכי חשוב במלון זה המיקום, כי אין תחליף למלון שממוקם במרכז "העיניינים" וברגע שרוצים להחליף בגדים, לשירותיים, להניח את שקיות הקניות - נכנסים למלון ועולים רגע לחדר וחוזרים בשניה לרחוב ולפעילות.
וכזה מלון בדיוק הוא מלון IBIS שממוקם ברחוב יצחק אלישר 4 - מה שזה אומר שזה המרכז של המרכז ואין מרכזי יותר ממנו.

במלון יש 124 חדרים,

שרובם הגדול הם חדרים זוגיים וחלקם יש חדרים ל3, החדר עצמו כמו המלון כולו מועצב בעיצוב צעיר קליל מודרני עם הרבה אדום - כמו שאני אוהבת,

בחדר יש מיטה זוגית - שכמו בשאר מלונות הרשת מאובזרת במזרן שמיוצר במיוחד לרשת ושניתן לרכוש אותו, יש גם כספת ומין ארון בגדים ללא דלתות, טלוויזיה עם מבחר של ערוצים וחדרון שירותיים עם מקלחון ומייבש שיער.

השארנו את המזוודה בחדר ויצאנו לעיר, יציאה מהמלון ואנחנו בכיכר ציון שברחוב יפו,
ביום הראשון פנינו ימינה....
8 דקות הליכה או 2 תחנות ברכבת הקלה ואנחנו בתוך שוק מחנה יהודה המפורסם והטעים

הגענו חזרה בדיוק ל happy hour שבמלון שבו היין נמזג ללא הפסק

ומינגלינג שמח עם אנשים מסביב לעולם שבאו כמונו לטייל בירושלים.

וכדאי להוריד את כל היין יצאנו מהמלון והלכנו - כן! במשך כל היומיים לא הזזנו את הרכב ולא נעזרנו בתחבורה ציבורית הכל ממש נגיש למלון!
מהמלון אפשר גם להשכיר אופניים ויש גם עמדת מידע עם רעיונות נוספים לבילוי בעיר

כאמור יצאנו שוב מהמלון והלכנו להוריד את היין עם משהו מתוק באימפריית "קדוש" שהיה עמוס כהרגלנו, לקחנו לנו שוקולד ועוד שוקולד ויצאנו לגשם ולרחוב והרגשנו עוד יותר כמו באירופה.

משם המשכנו לעבר מסעדת BBB שגם עשתה עלייה לירושלים - פרטים כאן.

לאחר שהתפנקנו במיטה המפנקת שבחדר והתעוררנו בקושי הישר לארוחת הבוקר שבמקומת 1- שבמלון.
הארוחה בסגנון הישראלית עשיר, מפנקת, מגוון רב של מאכלים, שצוות המטבח, עם סאלים המפנק מכין החל משעה 4 בבוקר על מנת שהאורחים יהנ ו מ6:30-10:30 מכל הטוב הזה, גם מי שמתעורר לפני או מגיע אחרי מ4:00-12:00 יוכל להנות ממשקאות חמים, עוגות ועוגיות.
אבל חבל לפספס את הארוחה שבה תמצאו מגוון של מאפים, סלטים, גבינות ועוד ועוד

והכל בטוב טעם ובעיצוב המודררני של המלון

כטוב בטננו באוכל יצאנו מהמלון הפעם ברחוב יפו פנינו שמאלה
17 דקות הליכה ואנחנו בממילא, שוק בעיר העתיקה הצבעוני והכותל המערבי

ספוגי אוויר ירושלמי נפרדנו מהמלון ומהצוות ונסענו חזרה ל"ארץ"