יום שלישי, 7 בפברואר 2017

טש וטשה: מסעדה גרוזינית מגניבה בשוק הפשפשים

בפעם הראשונה כשנכנסתי לטש וטשה נכנסתי בטעות - הסתובבנו בשוק הפשפשים וחיפשנו מקום לאכול .

המסעדה /החמארה היתה מלאה ומצאנו מקום על הבר

יותר מזה אני כבר לא זוכרת ....

האוכל היה טעים ברמות והשתיה לא הפסיקה לזרום .

בפעם השניה כשהגעתי לטש וטשה היה  בדייט הראשון שלי עם בן זוגי - כן אני מאלה שאוהבת ולא מתביישות לאכול גם בפגישה ראשונה
והיה דייט יותר ממוצלח אין ספק שהאווירה של המקום עם האוכל הטעים מאוד והשתיה הוסיפו להצלחת הערב

בפעם השלישית שהגעתי לטש וטשה הגעתי לסקר את תפריט החורף
ונהנו, נהנו זה מילה קטנה לעומת מה שהיה שם --- האוכל טעים טעים - אני לא אוכלת בשר לא כשר והמגוון היה רחב וטעים. האווירה של המקום עם ההופעה של מיקי מיראל הלו הוא טש גורמים לא רק לזוז הכסאות אלה לקום ולרקוד

אז מה אכלנו?

התחלנו לנשנש עם צ'יפס מוקדם בגבינה גרוזינית

גלילות חציל במילוי טחינת אגוזים ושום- יאמי!!

שושקות- פלפלים קלויים במילוי גבינת סולוגוני גרוזינית ונענע

משלוש פחאלי - 3 ממרחים של תרד, כרוב וסלק עם אגוזים שום וכוסברה

סלט ירקות עם אגוזים.. עם המון אגוזים קצוצים

חינקלי במילוי בשר ו/או צמחוני את החינקלי יש לאכול בידיים ובלי הצופציק שתופסים – כל המיצים של המנה "מתפוצצים" בפה וזה טעים!!!

מבחר רב של חצ'אפורי אצ'רולי עם גבינת רוקפור וביצת עין ,
טבעוני במילוי כרישה ותרד ואלו שאכלו בשר אז במלוי  בשר

לצד כל האוכל היה רוטב אלוהי -זהו הטמקאלי -רוטב שזיפים גרוזיני

קינוחים
צ'ורצ'חלה זה חטיף אגוזי מלך בנטבלו ברפרפת ענבים

פררושווילי- מוס שוקולד עשיר עם אגוזי מלך-

המסעדה מציעה מנות עסקיות בימי ראשון עד חמישי, בין השעות 12:00 ל-17:00, פתיחים למרכז השולחן, מנה ראשונה ועיקרית במחיר העיקרית.
בין 17:00-19:00 הנחה של 30% על כל האלכוהול (א'-ה').

את תפריט החורף ילווה קמפיין 'נשים אוכלות' שהינו פרי יצירתה של יפעת טללייבסקי שהיא אישתו של מיקי ואחראית על השם טשה בשם המסעדה

צלם : נתי גולד  איפור - עמית בן יקיר.
משתתפות: ריי שגב, עדן הולאן, נטעלי גורן, תמרה אלישקוב, מחר ויפעת טללייבסקי
 יפעת החליטה להעלות קמפיין שכולו סגידה לנשיות, אוכל ותשוקה.

היא חברה לנשים הקרובות לליבה ויחד יצרו תמונה חזקה ונוקבת על השילוב בין אוכל לנשיות ואנשים בכלל - כמי שאוכלת בדייט ראשון אני מאוד בעד הקמפיין :)
'טש וטשה' הוא מקום של בני זוג, גבר ואישה. כל אחד בא לידי ביטוי בדרכי יצירה שונות. מיקי שר, יפעת  רוקדת. מיקי מנצח על המטבח ויפעת מנצחת על האירוח והשירות. הפרויקט הזה הוא תרגום ישיר של יפעת למסעדה אשר במרכזו מוצגות נשים והנושא הוא נשיות חדשה שאינה מתנצלת. יפעת מציגה נשים אוכלות - נשים שלא מתביישות, נשים שמדברות, שחוות, שמסתכלות בעיניים ושאינן חוששת מהיצריות שלהן.
יפעת מתייחסת לקמפיין: "רציתי לעשות לאוכל גרוזיני את מה שההיסטוריה עשתה לספגטי האיטלקי. בחרתי בנשים שמבטאות מודלים שונים ומגוונים של יופי ונותנות לעצמן חופש לטרוף את העולם (על אמת!) מול המצלמה. אנו עובדים כל יום ביצירת מקום שמחבר בין אוכל טוב לאנשים וזאת במטרה לתת חוויה שלמה ומספקת ללקוחותינו ולכן יש בפרויקט הזה משהו שונה, מתגרה מעט ומעצים. המצולמות כולן חברות קרובות שלי, נשים שאני מעריכה, כולן עצמאיות בדרכן, בטוחות בעצמן, מיוחדות, בעלות תעוזה. כל אחת מהמשתתפות חשפה את עצמה מול המצלמה, התענגה על אוכל ועל העוצמה שבלהצטלם. אשה לבדה מול המצלמה, בלי חסמים, בחוויה כמעט אינטימית עם האוכל. זו בעצם האינטרפרטציה שלי ל'טש וטשה', האוכל והחוויה שמתורגמת לתשוקה ויצריות".

ממליצה בחום רב להגיע לטש וטשה גם אם אין לכם קשר לתרבות הגרוזינית !